Gestió de Xarxes Socials
SMO / Social Media
Baraka Technology
Social Media Optimization (SMO)
Avui dia la Social Media Optimization i la gestió de xarxes socials són una part essencial del màrqueting en línia
Campanyes a RRSS personalitzades
Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube, Google My Business
Gestió de Xarxes Socials
El Social Media Optimization (SMO)
optimització dels mitjans socials
fa referència a aquell conjunt d'activitats dins del màrqueting en línia que es duen a terme a les xarxes socials.
A Baraka Techonology t’ajudem amb el desenvolupament de campanyes de Xarxes Socials.
Les xarxes socials permeten el contacte directe amb el nostre públic objectiu, sent un excel·lent mitjà per oferir informació i comunicar-se amb el nostre client.
Sovint moltes empreses creuen que només cal obrir un compte a Facebook, Twitter, etc. per atraure un bon nombre de clients potencials, però la realitat ens demostra que això no és així.
Perquè les xarxes socials siguin una bona eina perquè la marca es relacioni amb els seus clients i amb el seu públic potencial cal que darrere de la presència en línia hi hagi una estratègia de comunicació.
Cal tenir en compte que la presència d’empreses de tota mena als Social Media és massiva i per a les empreses resulta molt difícil destacar davant de la resta, especialment quan es tracta de petites o mitjanes empreses que no són gaire conegudes fora del cercle més proper.
Baraka Technology
Els avantatges que l'SMO ens reporta són els següents:
- Atrau trànsit cap a la web de forma més ràpida.
- Si s'aconsegueix un resultat viral es pot arribar a un nombre molt més gran de gent a un preu més econòmic que amb un altre tipus de campanyes de màrqueting.
- Afavoreix el coneixement de la marca a través de la difusió de la informació que aquesta publica.
- És un bon mitjà per estar atent a les oportunitats de negoci que poden arribar a sorgir. A través de lescolta activa es poden detectar necessitats en els consumidors que estan sense cobrir.
- Permet a l'empresa estar al corrent dels dubtes, queixes i suggeriments dels clients.